lördag 28 januari 2012

Goodnight

Imorgon är det söndag... Det innebär attt det var 3 veckor sedan jag sa adjö till mitt fina liv i Sverige och åkte till Australien.. Typ det 3 snabbaste veckorna någonsin.. Första gången i mit liv som jag är borta från mitt hem i mer än 3 veckor, rätt konstigt faktiskt men som tur är så storm trivs jag här!!

Men men tillbaka till söndag.. Mitt saknade innebandylag har match imorgon, och jag hoppas självklart på vinst.. En annan sak jag hoppas på är att det blir fint väder imorgon så man kan sola, dock så känns det inte så lovande när de senaste dagarna varit regninga och prognosen framöver ser lika hopplös ut.. Dock vet man aldrig med vädret här, óm vi har tur kanske vi kan få en liten solstund iaf..

Nog med babbel och dags för sängen..
Hörs imorgon!
Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar