tisdag 31 januari 2012

Liten värld

Hehe.. Som ni kanske förstod på förra inlägget så var jag på en innebandyträning ikväll...

Det var förra veckan Julie nick och jag satt och googlade innebandy, de visste inte vad det var innan så jag visade dom.. Nick hittade en hemsida då det var ett lag här i närheten och han tvingade mig att maila in till "floorball trial", och jag fick svar av en kille nästan direkt..
Jag berättade det för min kusin Petra och då visar det sig att hon känner killen som hade svarat till mig...

Att min chef på Trosa Sjökrog i Sverige har en syster i Dee Why, en gata från min kusin, när det skulle kunna vara vart som helst i hela landet, iaf i hela Sydney.. Och nu så visar det sig även att Petra känner "retro" som vi googlade fram på internet, det säger bara hur liten världen är, ellerhur!!?

Menmen.. Det verkar roligt så ska dit och träna nästa tisdag!! Måste bara köpa lite träningsläger osv..inte klubba (man lånar klubba där, och alla har likadana) lite skillnad från hemma i Sverige...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar