fredag 7 september 2012

Friday

Helluuu..

Idag har jag vart inne i världens finaste hus, jag tror på riktigt att jag aldrig någonsin kommer se ett finare hus.

Efter skolan åkte jag hem och vila en stund! Charlie kom in med popcorn och vi kollade på film i mitt rum. Sen duschade jag och gick på en promenad till Warringah mall där jag mötte upp Tove! Vi kollade runt lite och käka middag. Sen tog vi bussen hem till henne. Herregud vad fint hon bor. Deras hus ligger PÅ Clontarf beach som är sjukt fint.
Huset kostade 9 miljoner $ vilket är typ 60 miljoner kronor.. Man kunde styra huset med en remote, typ dra ner gardinen, sätt på musik, släck lampan eller öppna dörren (ja ni fattar) i köket hade dom en kran som gav kokande vatten, kolsyrat vatten, iskallt vatten, eller vanligt vatten. Och självklart hade dom bubbelpool och fetaste balkongerna..

Iallafall var det så coolt och jag önskar att jag kunde fixa fram 60 miljoner och köpa ett sånt där hus och bjuda er på fest, det skulle va ballt..

Nu ligger jag hemma i min något enklare hem och ska sova. Lampan får man gå upp och släcka själv och dra för gardinen måste man också göra själv, fast jag trivs rätt bra här ändå :)

Imorgon står kl på 7. Då blir det PT träning på stranden, sen på lägenhetsvisning åt henkan. Efter set kommer Tove och Jonna och vi ska ut i Manly! Blir kul:)

Puss Godnatt
Önskar att jag tog fler bilder på huset men det var så mörkt och kändes lite konstig att ta bilder i någons hus bara sådär, ni fattar!!

1 kommentar:

  1. Ska försöka toppa det när vi köpet hus:) puss mom

    SvaraRadera