onsdag 26 september 2012

Godkväll blöggen!

Ligger lite utslagen i soffan, haft en mycket bra dag med grabbarna dock..
Nick är i Hongkong, eller USA eller Singapore? Har inte riktigt koll längre på vart han håller hus.
Iallafall..Jag och Julie är ensamma hemma.. Fast den här veckan har hon åkt vid 7 till jobbet och kommit hem vid 8.. Så känns nästan som att jag är helt ensam, men jag klagar inte. Tycker det är jätte skönt att göra allt på mitt egna sätt och planera allt själv.  Tillexempel idag åt vi middag halv sex istället för fem, ni hör ju.. Här hemma händer det grejer när jag är själv..

Imorgon och på fredag ska det bli dö-varmt, närmare 30 grader. Då ska jag tvinga pojkarna att gå till stranden och bada med mig, idag fick jag muta dom ut ur huset med att vi skulle gå och äta glass. Annars har jag på något konstigt sätt gått med på att vi ska tillbringa denna varma och sköna dag nere i garaget? Varför gör man ens det, när man kan vara ute och njuta av vädret istället.. 

I helgen ska jag till Bondi, det var länge sen.. Ska se hur flickornas nya lägenhet ser ut och lite sånt där. Blir trevligt!  På söndag kanske jag ska rida häst med Jonna, om hästen är ledig det vill säga.. Hoppas det:) Vi måste öva lite inför NZ har vi bestämt..

Sen nästa vecka blir en kort jobbvecka för på onsdagen åker familjen och hälsar på släktingar, och jag stannar här. Fred är också hemma själv för hans familj åker till Fiji.. Hoppas på fint väder så man kan bli bjuden på pool party ´;)

NU ska jag bada badkar sen sova.. Godnatt på er.


'
Två bilder på Syddan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar