söndag 9 september 2012

Hej..
Hoppas ni haft en bra helg. Min helg har vart så bra på alla sätt och vis.

I lördags efter träningen åkte jag in till Manly och mötte upp Fred och Mike (Fredrik och Micke ;) ) Vi åkte hem till Lena och kollade på ett rum till Mike som han ska hyra. Låg i Fairlight, nära stranden. Jätte fint! Sen åkte vi till Manly och hängde ett tag innan jag tog bussen hem. Väl hemma var det typ fest, Nick och Julie hade lite kompisar över så vi grillade och satt och prata länge ute på vår nya garden. Sen tog jag bussen in till Manly igen och mötte upp Tove och Jonna.

Vi gick ut i Manly och drack goda drinkar och hade det trevligt. Sen åkte vi hem till Tove och hade efterfest. Bubblade Jacuzzi och käkade glass och frukt, vi hamnade i säng alldeles för sent men när vi vakna på morgonen var vi lika glada ändå, det var nämligen strålande sol. Och hur glad  blir man inte när man kan sitta ute och äta frukost på världens finaste ballkong?

Vi hängde där hela dagen, sola och bada på stranden, hennes hostdad ringde dit en coffe and icecream boat,jätte rolig idee tycker jag:) I australien har dom även sånna bilar som man kan ringa!

Vid femtiden åkte vi in till Manly och satte oss på Manly Wharf, käkade pizza och drack vin i kvällssolen, perfekt avslut på en jätte bra helg.. '

Nu ligger jag i min säng och ska titta på film innan jag ska sova och tagga om för ännu en ny vecka. Kram och Godnatt.
Lördagskväll

Äcklig jätte spindel som skrämde livet ur oss:(

 

frukost-mys på ballen


båten


Söndagspizza

Ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar