lördag 1 december 2012

Friday and Saturday

Åt på gooodaste tapas-restaurangen i fredags! Herregud vad gott det var.
Vi hängde där i flera timmar och drack goda drinkar och åt god mat. Sen när vi var super mätta så att vi sprack bjöd servitrisen oss på efterrätt! Visst slank det ner fint också, även fast man fick kämpa lite!
Rullade nästan in innanför dörren strax över tolv!

Idag mina vänner har vädret bjudit på över 40 grader. JAG DOG. Vet ni hur jag spenderade denna svettiga dag? I en bastu.. En bastu som var 10 grader varmare (minst!!!) än där ute.. I den bastun spelade jag två innebandy matcher med en avbytare.

Nu i efterhand känns det skönt med
Två vinster i bagaget, nyduschad och med mat i magen...
Har precis lagt killarna, Julie och nick är hos deras vänner på middag..

Puss nu signar jag ut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar