onsdag 12 december 2012

My last day

Kan inte fatta att min sista dag med familjen är nu över!

Vart hemma med Charlie idag, sen hämta vi tom och laga mat.. En vanlig dag!! Vid 6 kom föräldrarna hem och hämta barnen! De skulle på christmas carols på toms skola..

Då gick jag till min kompis som precis flyttat till Dee Why. Vi åt
Middag och satt och prata länge!!
Nu ligger vi i soffan och kollar film, sköönt!!

Igår var också sista innebandyn eftersom vi kommer missa matcherna på lördag.. Känns så himla konstigt att allt börjar bli "sista gången".. Mitt och Fredriks lag vann iaf hela social comp. Ett bra avslut på en innebandysäsong i oz.

Imorgon bitti ska jag och fred åka till manly och möta mamma och pappa, känns helt stört.. Efter ett år ska vår familj återförenas igen;) längtar <3

Det ska bli fint väder så blir förhoppningsvis stranden hela dagen!

Puss xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar