måndag 19 november 2012

 
 
 
Åh får ont i magen när jag tänker på att jag om några veckor ska lämna mina favorit pojkar.
Idag när jag kom hem fick jag världens största kram och hela kvällen har dom vart så gulliga och frågat allt om min resa och berättat vad dom gjort..
De här bilderna är precis ifrån början när jag kom, och  jag känner knappt igen dom. Båda två har vuxit så det knakar och Tom har snart gått sitt första år i skolan så han har utvecklats för varje dag som gått. Charlie har blivit mörkhårig och kan prata 50 gr bättre nu än ibörjan.
 
Idag vid matbordet försökte Julie förklara för Charlie att jag snart skulle åka hem för att jag saknar min mamma och pappa så mycket och att dom bara fått "låna" mig i ett år. Charlie fattade inte så hon sa men tänk om du skulle flytta in till Alex, efter ett tag skulle du  väl sakna oss och vilja komma hem?
Charlie fatttar fortfarande inte att jag ska åka men däremot går han runt och tror att han ska flytta in till Alex ett tag.. 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar