måndag 5 november 2012

Birthday

Åhh vad roligt att fylla år,  har fått massor av fina saker och massor med uppvaktning:) Tack allaa fina <3
 
Började med att Petra hade en liten birthday middag hos henne, jätte god mat och fina presenter:)
 
Stora Liam i Zlatan tröjan!! Och Petra och Lily ;)
 
 
 
Finaste Lily!!!
 
Tasman:) Alltid så glad och rolig..
 
 
och söta kayan :D
 
 
Mmmm god efterätt :)
Fick ett jätte fint kort av familjen och ett presentkort!! Världens snällaste :)
 
Av Fredriks killar fick jag mssa fina bilder som dom ritat:)
 
 
 
Och av Alexandra, som Fredrik bor hos, fick jag massa hårprudukter:)
 Och av min bästa bror fick jag en jätte god parfym :D

v
Av min fina granne fick jag en plånbok och ett sportlinne!


 


Fick även lite gott av henne;)
 



Killarna kom in och sjöng för mig imorse med fina bilder som dom målat, av julie och Nick fick jag ett jätte fint halsband from Tiffany & Co.
 
 
Är så glad för allting :)
 
 tack alla där hemma som grattat!!<3
Och Tack mina bästa föräldrar och mormor som jag fick pengar till Nz av!!
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar