lördag 24 november 2012

Imorse åkte jag in till manly med Petra, utan några barn. Måste nog vara första gången någonsin? Vi kolla runt lite och drack kaffe, mysigt :)

Sen åkte jag hem och bada i poolen med tom. Vid två åkte jag in till manly igen, kollade volleyboll hela dagen och hejade på Joel i vårt innebandylag. Han och hans kompis åkte ut i finalen tyvärr.

Vid sex gick vi ut och åt på en mysig restaurang och efter det såg vi nya twilight filmen på bio! Nu ligger jag i sängen och alla här hemma sover redan. Satt upp granen hade min familj tydligen gjort idag också? Och i manly är det julpyntat. Känns JÄTTE konstigt. Dels för att det är november, men nog mest för att det är sommar och varmt..

Hur som helst... Imorgon ska det bli 30 grader och sol så då blir det strand-häng! Det var ett tag sen faktiskt...

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar