fredag 13 april 2012

babbel babbel

Hej på er!
Hoppas ni har/haft en bra helg, här har det vart underbart varma höst dagar.
Igår efter gymmet gick jag hem en snabbis och duschade sen gick jag och köpte en kaffe som jag drack i solen, Petra har gjort så jag är beroende av kaffe nu, hehe.. Gott! Efter det gick jag en runda i  affärena här i Dee Why, är snål när det gäller shopping här nere för jag försöker spara pengar till resor osv. och pengarna utöver det lägger jag en stor del på mat, haha konstig prioritering men älskar mat... ;)
Hur som helst hittade jag ett par skor för 19$ (133kr) och en klänning för 10$ (70kr) köpte även en tshirt för 5€(35 kr). Tyckte inte det kändes allt för dyrt så jag är nöjd med mina fynd, även fast det kanske inte var värsta super grejerna men ändå!
Efter min lilla minishopping gick jag hem och lekte lite med pojkarna och gjorde ordning lunch till dem, sen traska jag över till Petra och spenderade eftermiddagen där, blev bjuden på middag igen, mums.. Denna gång blev det spaghetti köttfärsås med garlic bread och sallad,Mhm!! Framåt kvällen gick jag hem och drack te och kollade film med Julie,  inte en helt fel fredag efter en fullspäckad vecka..

Idag stod kl på 6:00, gick upp med killarna och åt frukost, Julie var på träning. Vid 09:00 kom hon hem igen efter träning och foodshopping så då kom Petra m. familj och hämta mig och vi åkte till Shelly beach, en jätte mysig strand precis intill Manly beach. Killarna snorklade och vi solade plus drack kaffe:). Kom precis hem för ett tag sen och nu sitter jag och äter lunch. Ska bege mig ut på en liten springtur innan middagen, eller kanske en powerwalk om Petra & Lily följer med, nice!

Ikväll är planerna att åka in till Manly och möta upp Marie och hännes tjej kompisar,  lutar mot det iaf =).

Ha det fint kompisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar