onsdag 25 april 2012

Lycka

Har precis skypat med min fina mamma! Längtar så mycket efter att de kommer i december. Så mycket att se fram emot! Ibland slår det mig hur bra jag har det och vilket lyckorus jag har i hela kroppen, mycket är tack vare att jag bor hos en underbar familj i ett underbart land och att jag kommit så nära Petra och hennes familj..
Har en konstig känsla för jag vill att tiden ska gå snabbt så alla roliga saker händer som jag längtar till, samtidigt som jag vill att tiden ska gå sakta så jag kan njuta av vardagen längre. Lite rörigt och konstigt skrivet kanske.

Saker som jag längtar till:
Maj: Nicole kommer, Emelie kommer
Juni: Fredrik kommer
Juli: En vecka semester med familjen och Yoyo till Queensland
Augusti: Börja plugga
September: Plugga, Innebandy serien drar igång igen
Oktober:  Plugga
November: Min 20års dag
December: Mina föräldrar kommer, Julafton
Januari: Till New Zealand
 HEEM!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar