söndag 8 april 2012

Hallå där!

Livet rullar på, vart en fin dag idag.. Passade ungarna imorse när föräldrana var ute på en cykeltur och fika.. Sen följde jag med Julie till Warringah mall och införskaffade lite små saker inför Fiji..
Fick ett sms från en dansk tjej som bor i Manly så jag mötte upp henne och tog en fika.. Hon jobbar också som aupair här i Manly så vi hade mycket att prata om;) Hon trivs också super bra här och verkar kommit till en lika bra familj som jag har gjort.. Kul!


Nu kom jag hem för en stund sen och jag och Julie lagar lasange.. Ska bli så gott!!!
Imorgon ska jag och Tom till Easter show så det kommer bli en bigday.. sen på kvällen är det träning, var inte där förra gången pga att jag var sjuk och de kommande två gångerna missar jag eftersom vi är i Fiji.. Så ska bli kul att komma dit imorgon!  Tänkte svänga förbi Petra en stund också för det är hennes födelsedag..

Pusssssssssss
En gammal bild från Bondi då vi firade Pedros födelsedag, Jag och Sara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar