söndag 15 april 2012

Tjoho!

Här hemma packas det och ordnas för fullt! Idag åt vi wook till middag, håll i hatten men det var take away..
Nick kom hem imorse med lite presenter, Julie fick en ipod och killarna leksaker, jag undrade vart min ipod var men han måste nog glömt bort mig i all stress på flygplatsen, eller nått sånt.. Fick dock godis :)!
Imorgon ska jag lämna och hämta Tom från sports, 9-3. Så där mellan tänkte jag träna och packa.. På tisdag måste vi åkte hemifrån halv sex på morgon, shiiiiiiiit.. Tidigt!! Sen flyger vi i 4h och byter sedan plan på fastlandet och flyger norrut till en liten ö. Eftersom ön är väldigt liten så finns det ingen flygplats där, utan vi ska landa på vattnet. Läskigt?

Hur som helst.. Nu ska jag dricka en kopp te och vänta på att mina päron ska komma hem från deras promenad. Sen blir det skypa en stund innan läggdags, söndagsrutinen!

Hoppas ni haft en bra helg. Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar