tisdag 3 april 2012

Halloo!!
Idag mår jag lite bättre, knaprat alvedon hela dagen. På onsdagar är jag ju hemma med Charlie så trodde det skulle bli jätte jobbigt eftersom jag kände mig så risig, men det har gått bra!
Efter vi lämnat tom gick vi till en lekplats så Charlie fick leka av sig lite, när vi sedan kom hem åt vi lunch och sedan lekte vi doktor, hehe. Sa att jag var sjuk så Charlie fick va min doktor, den perfekta leken när man är dålig..

Om vi skulle vart friska idag skulle vi definitivt hänga på stranden, det är suuuuper varmt och jag svettades ihjäl när jag hängde en ut en tvätt..

Vi har istället lekt med lego och kollat hitta nemo, Charlie somnade precis så ska väcka han om 20 min då vi ska gå till bussen. efter vi hämtat tom ska vi gå och kolla på färjor och äta glass sen ta bussen hem igen..

Imorgon är det sista dagen i skolan för tom sen påsklov! Tiden går fort, han började nyss i skolan känns det som..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar