söndag 7 oktober 2012

Bra helg

Nu är helgen slut igen...
Har spelat innebandy cup lördag och söndag. Vi förlorade med 3-2 i finalen och Fredriks lag åkte ut i semin.

På lördagskvällen hämtade Nils Fredrik och en tjej från cupen upp mig och vi åkte hem till Nils, min kompis Jonna kom också. Vi drack lite vin och öl oc hade de trevligt. Lite senare kom henkan och håvard också!
På kvällen gick vi ut, men vi tänkte inte på att kl vreds tillbaka en timme och de flesta ställerna stänger insläppet 12.30. Men det löste sig och vi hängde lite på sharkbar..

Nu är det måndag och jag ska snart åka till manly och möta upp en tjej som känner min familj, hon jobbar för deras kompisar. Sen ska jag åka in till stan och äta middag med bonditjejorna och trosakillarna! Blir nog ett bra avslut på min lilla ledighet för ikväll kommer familjen hem.

Puss
Ps. Titta sargen (intersport, synoptik, Riksbyggen) hehe känns som man spelar hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar