lördag 27 oktober 2012

Heej =)

Vilken bra helg vi har haft här borta, men nu är det redan söndag igen..

I fredags åkte jag in till city med Jonna och kolla affärer, sen åkte vi hem till henne och käka och böt om och lite sådär, för att sedan ta färjan tillbaka och möta upp Johanna. Vi var bjudna på BBQ i freshwater där också Fredrik, Henkan, Joel,Marie, Scott, Jonas och några andra redan va.
Vi grillade hamburgare och spelade kubb.. Var en riktigt mysig kväll.

Jonna sov hos mig så i lördags la vi oss  på straanden en stund, sen var det att skynda hem och duscha och fixa sig för att åka in till Manly... Jonas fyllde år så alla hans vänner hängde på Wharfbar för att fira han. Det är som ett tullen kan man säga, utomhus alltså precis vid vattnet. Det var strålande sol och alla var super trevliga.. Vi var där och mingla runt i flera timmar, vid sju gick jag och Johanna hem till henne och åt middag med Linda och Matthias. Sen gick vi tillbaka en stund  innan jag åkte hem till Dee why..

Nu ligger jag i sängen och ska snart gå upp för att äta frulle. Idag blir det en lugn dag. ¨
Från fredags.
PUsspusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar