lördag 20 oktober 2012

Hello!!!

Tänkte börja detta inlägg med att gratta min finfina kusin som fyller år idag, grattisss!!!! 

Har visst glömt att skriva om allt roligt som hänt här, dagarna går så fort.. Iallafall, en liten update.. Igår var vi på inflyttningsfest i Manly hos två från innebandylaget. Det var super trevligt! Vi kom dit vid åtta och helt plötsligt var kl halv ett så vi gick till Shark bar en stund eftersom vårat favvis ställe stänger insläppet vid halv ett..

Idag tog jag bussen tidigt till Manly och mötte upp Johanna på stranden, det var över 30 grader, så skönt!! Vi badade och solade och hade det väldigt bra.. Sen mötte vi upp Fredrik och Nils en snabbis innan jag och Claes åkte till innebandyhallen.. Inte såådär jätte lockande att åka och spela innebnady när det är strålande sol ute.. Bastu i hallen var det också, herregud... På första matchen var vi 6 spelare, och jag ensam tjej. I mixed team måste man alltid ha en tjej på planen vilket innebär att jag spelade hela 3*20 utan att byta... I bastuvärme... Men vi vann med 9-1 så det var värt det, vi spelade riktigt bra och vi hade så kul.. Efter matchen frågade Michael om jag kunde spela nästa match också.. Alltså en timme till i bastun.. Vad gör man inte för laget, dock ångrar jag  mig rejält nu efter för jag stukade foten i slutminuten.. Som tur har vi en kille i laget som jobbar med sånt så han lindade och fixade min fot, så hoppas det inte blir för allvarligt..

När jag kom hem så var Nick hemma, han har precis kommit hem från USA.  Han gav mig massa tabletter och lagade mat till mig, så snäll!! Själv låg jag i soffan och hade det bra, kanske ska se till och stuka foten oftare..

Nu ligger jag äntligen i min sköna säng, egentligen skulle jag åka till Jonna direkt efter matchen för hon fyller år.. Men ser ut som en gammal tant som haltar så kände att det är bäst att stanna hemma...

Nu ropar Nick att starten har gått av NZ rugbymatch, måste gå och heja lite!! Vi hörs.. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar