tisdag 2 oktober 2012

Hej.
Vilken skön känsla jag har just nu..
Ligger nyducshad efter en rolig innebandyträning i sängen.
Är rätt slut och trött efter att ha vart hemma med killarna under schoolholiday.
Den sköna känslan är då att när jag vaknar imorgon, vaknar jag i ett tomt hus.
Familjen ska på semester en vecka, vilket innebär att även jag får en superdupersemester.

Saken gör det inte sämre när de närmsta dagarna visar 29 grader.

Imorgon ska jag träna 7.30 med min pt. sen ska jag gå och handla mat, efter det hem och STÄDA. Kommer va så skönt att ha det fint här hemma i en vecka, hihi..
Efter det blir det strandhäng  och sånt..Mina vänner jobbar ju så får vänta tills helgen då dom kommer och gör mig sällskap.. Toppen..

Puss och Kram
Sov så gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar