måndag 29 oktober 2012

Helluu..

Idag är det en vanlig tisdag och jag har precis fixat alla vardagsgrejer och nu ska jag bara lata mig frams till jag ska åka och hämta Tom från skolan. Får se om det blir träning ikväll, foten är fortfarande blå och jag har åkt på världens förkylning, men vill verkligen.. Börjar bli trött på det här..

Igår bokade jag ferry från north island to south island i NZ, skrev ut alla flygbiljetter och bokade alla stop med bussen.. Blir en natt på varje ställe förutom i Wellington och Queenstown där det blir två. Känns skönt att ha det gjort och nu längtar jag mer än någonsin.. Nick visade mig massor av bilder igår för han har precis varit där och spelat golf med "grabbarna", super fint!! Lite kallt  dock, måste nog köpa mig ett par jeans innan.. På fredag är det bara en vecka kvar tills vi åker! Tror jag kanske åker in till city redan på torsdagen och sover där eftersom att planet går så tidigt på fredagen..

Nu ska jag tvätta alla sänglakan till mig och grabbarna, sen ta ett varmt och skönt bad!

Kram kram
Can't wait

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar