torsdag 4 oktober 2012

Livet leker

Så skönt att va ensam hemma, inte sämre blir det med 30 graders värme..

I onsdags var henkan här, vi bada och sola hela dagen sen på kvällen laga vi tacos och kolla serier..
På torsdagen träna jag på morgonen sen hängde vi på stranden igen. På kvällen tog jag bussen in till manly och mötte upp en tjej från min gamla skola. Vi blev bjudna på Schweizisk dinner hemma hos hennes syster med tre aussi boys, vi hade as kul och satt ute i flera timmar och hade det trevligt!

Min telefon ringde sent på kvällen oc då var det Samuel som sa att de var på flygplatsen, så jag mötte upp han Filip och Anton i manly och vi åkte hem till mig.

Imorse visade jag dom bussen till Warringah mall så dom kan fixa alla saker sen skulle dom in och kolla inne i stan. Jag tränade med min PT sen hängde jag vid poolen med Felicia.

Nu har jag precis städat här hemmA och käkat, ska sätta mig ute i solen och vänta på killarna..

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar