fredag 27 juli 2012

Godkväll!

1.Okej. Alla ni som inte sett Magic Mike, gör det..
2. Om ni redan sett den, gör det igen!!

Så bra var den liksom..

Dålig uppdatering här på bloggen måste jag säga... Fy.
Veckan har sett ut som vanligt (nästan), i tisdags tog jag med Freddan på innebandyn och det gjorde ju succé. I Onsdags efter "jobbet" åkte jag på en liten roadtrip och körde lite bil runt i northern beaches.. Torsdags hängde jag hos Petra, goda nyheter!!! Nämligen så att Petra gått på en såkallad bloggkurs hos mig och är nu redo att själv börja bloga, spännande va?

Fredag, idag alltså, har jag hängt med jossan ute i det fina vädret, var hemma en sväng och åt middag och passade även killarna ett tag när Nick återhämtade sig efter en heldag med Charlie.. Sen sprang jag till bussen och mötte upp Joss och såg på bio.

Imorgon ska jag passa killarna ett tag då Nick och Julie ska ut och äta lunch.. På kvällen kommer Sara och Yoahnna hit och vi ska ut i Manly med Fredrik och Micke, skoj!

Nu blir det bedden...
Puss och kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar