lördag 7 juli 2012

Heeej..
Vart jätte dålig på att skriva här.. shame on me!!
Nu är det redan lördag, vilket innebär att familjen kommer hem imorgon.. Den här veckan har verkligen gått på två sekunder känns det som.. Har vart så välstädat och fint här hemma för en gångs skull också, ;) Men tyst och tråkigt, så ska bli roligt att de kommer hem imorgon..

Inte långt kvar tills Petra med familj kommer hem heller, ska bli ännnuu roligare att träffa dom och få höra om deras resa..

I veckan har jag och F vart på lägenhetsvisningar. Var på en riktigt bra idag så hoppas verkligen att det går i lås.. Mäklaren skulle ringa på måndag, så hoppas på det bästa.. Annars finns lite back up planer, får se hur det blir..

Vart hos doktorn också för att kolla till örat, var inne hos han i MAX fem minuter, och fick betala  80$ för det. blir så trött:( . men jag skulle få tillbaka 35 eftersom jag har mitt medicare card, men känns ändå jätte onödigt.. Han ville att jag skulle komma tillbaka om två veckor igen eftersom inflammationen fortfarande sitter kvar, men tror jag skippar det.. Alla mina sparpengar har jag liksom lagt på mediciner, plus att jag inte har några linser kvar så det måste jag skaffa.. Inte de roligaste att lägga pengar på direkt.. ja ja.. cry me a riiver...

Imorgon kanske jag ska till blue mountains med Katie, eller om vi åker dit nästa helg.. Får se. Men vill verkligen åka dit, verkar coolt ;)...'

Lite luddigt inlägg.. Skrev ett igår men råkade radera det och orkar inte skriva om allt.. men hoppas ni har det bra.. Puss och kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar