måndag 23 juli 2012

helgen

Hallå där.
It's been a while.. Helgen har vart super bra..
I fredags hängde jag i Manly, jag och Fredrik såg valar igen, jätte nära.. Folk simmade ut mot dom och var helt galna... Riktigt häftigt att se valar så nära, jag tror inte riktigt att jag fattad hur stora de egenligen är.. På kvällen hade jag tjejkväll med Julie, sista kvällen innan Nick skulle komma hem från New York..

På lördagen mötte jag upp Josefine och vi åkte hem till henne i Collaroy, hon är aupair i en dansk familj så jag fick snacka danska bäst jag kunde.. Vi hängde där och åt middag och fixade iordning oss, sen kom en till dansk tjej och vi hade det trevligt.. Vid nio mötte vi upp några fler tjejer och vi åkte till Manly. Först gick vi till ett ställe och drack vin allihoppa, alla vi var aupairer så det var väl mest det vi prata om.. Helt ärligt hade vi kanske inte sådär jätte mycket annat gementsamt.. Efter några timmar skulle vi vidare och då skiljdes vi alla åt olika håll. Jag och de Josefine och Camille drog till Steyne ett tag sen senare till Sharkbar. Vi hade det as kul och det spelades så bra musik där.. Vi mötte även upp Josh och hans vänner lite senare..
Hamnade i sängen vid halv fem på morgonen, och såklart kom killarna in vid 6 och ville leka..
Man har ju vart piggare så att säga.

Lite senare åkte jag tillbaka till Collaroy och hämtade min väska och hängde lite med dom, sen mötte jag upp Fredrik och vi gick hem till Petra och familjen. Där hängde vi hela eftermiddagen och blev bjudna på god middag. Vi skypade även med mamma och pappa, och Nicole + fam. Lönnq. Mycket trevligt=)

Nu är det måndag igen.. Här går det undan!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar