måndag 23 juli 2012

kakbak

Har så himla roligt med Nick och Julie just nu..'
Julie fyller år snart så Nick håller på att övar på att baka olika kaker till hennes födelsedag..

I söndags när jag sa till han att de inte behövde räkna med mig till middagen för att jag skulle äta hos Petra så sa han " men jag bakar ju en kaka till oss" Så jag lovade att komma hem och äta efterätt så jag kunde ge ett omdöme. Himla god var den, men Julie ville ha något lite mer chokladit..
Så idag har han gjort en banankaka med choklad på. Stoltare än någonsin och det är det ENDA han pratar om.. Hur mycket kärlek och olika steg han lagt ner på den där jävla kakan..  Som vanligt när han går in i ett projekt, vilket inte är överdrivet ofta här hemma, så lägger han ner hela sin själ på det. Så nu är det kak-bak för hela slanten här hemma!!

Nu ska vi snart få ett litet provsmak igen och ge lite ris och ros, ska nog vara lite hårdare idag så han kommer ner på jorden!!

Idag fyller min finaste mormor år.. Vet att hon kommer ha en toppen dag på Hemsö med släkten men jag önskar att jag också var där och fick fira henne.. Grattis Grattis mormis<3 pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar