söndag 15 juli 2012

Heeej..
Har haft en bra helg här borta.
Fredagen mötte jag upp Fredrik och vi åkte in till city. Mötte upp Sara och filade på yohannas jobb! Kvällen tillbringade vi på en uteservering precis vid bondi beach, jätte mysigt! Där satt vi i flera timmar och prata,åt & drack!
På Lördagen blev jag upphämtad av Katie och vi käka lunch och hängde på stranden. Vi åkte till manly och hon tatuerade sig. På kvällen gick vi ut och tog en öl.

Idag är det söndag, mötte upp Fredrik imorse och vi gick en prommis till long reef och kollade den fina utsikten. Vi stannade där uppe och Fredrik kollade in golfbanan!
Efter de åt vi lunch sen gick vi över till petra! Äntligen är dom hemma igen! Fick höra lite om deras resa och se massa fina bilder :-)

Nu ikväll har jag lekt med mina favvokillar, byggt en koja och berätta spökhistorier ;)

Visar lite bilder sen ska jag sova, imorgon drar skolan igång igen och nick åker till new york!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar