onsdag 11 juli 2012

Hallå

Snacka om att jag har haft en bra dag idag!
Its school holiday så var hemma med båda killarna så vi packade en mega picknick och tog med oss skateboard, sparkcyklar och fotbollar ner till stranden, sen hängde vi där från 9.30-15.00. Vi bor liksom max 50 m ifån men ändå ;)
Vi mötte upp min kompis som också är aupair, och hennes aupair kids. Sen lekte vi i lekparken, spelade fotboll, lekte lekar, hade picknick och cyklade på beachroad..
Lite senare kom min andra kompis Josh, och Tom som är galen i skateboarding fick lära sig massa skills och snacka om att han var lycklig, haha..  Sen gick vi till stranden och byggde sandslott och lekte lite där... Jaaa en helt vanlig dag i världens bästa land helt enkelt ;).. När all vår mat var slut bestämde vi oss för att gå hem och då hade tiden sprungit iväg fortare än någonsin.. Väl hemma satte vi på en film och killarna satt som två små ljus i soffan;) så skönt! haha.. Fredrik var här ett tag också innan han åkte till sitt nya boende i Manly!

Har vart så himla fint väder idag och då blir man ju på ett sånt bra humör! Önskar att jag också fick växa upp i Australien och hänga på stranden varje dag och göra  massa roliga saker, inte för attt det var något fel att växa upp i Trosa (hänga utanför Tomtaklintskolan hela sin uppväxt) haha nejdå vad hemsk  jag är .. Trosa har vart super bra speciellt på sommarn men anywaaay...

Imorgon är det torsdag och då är det bara jag och Tom hemma, Charlie ska tillbaks till kindy!
Jag och Tom ska till Manly och gå på skateboarding lessions kl 2pm.. Innan det ska vi nog möta upp kompisar och äta glass vid stranden, och möta upp Fredrik!  Blir nog också en bra dag...

Vart ett lite längre inlägg för en gångs skull..
Om mina föräldrar läser detta så vore det snällt om ni hör av er, börjar undra om ni ens lever? Har ni tappat skriv-förmågan i England? hehe..

Puss och Kram
/ Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar