söndag 8 juli 2012

Nu är familjen äntligen hemma igen! Har tyckt det var skönt med en vecka semester men nu inser jag verkligen hur  mycket jag saknat dom, har verkligen världens bästaa och snällaste aussifamily..
Har kramats med Charlie och Tom hela kvällen och fått höra allt om deras äventyr, och tittat igenom alla bilder och videor från resan! De verkar haft det sååå himla bra och bodde i ett jätte fint hus. Så tråkigt att vi inte följde med.. Men glad för dom att de haft de bra...

Vi beställde hem Thaimat ikväll och har pratat i timmar, det händer mycket på en vecka..

Imorgon ska jag va hemma med båda killarna, längtar faktiskt! Känner mig full med ny energi till de galna killarna;) vi ska se nya Ice age imorgon på bio,kul:)

Godnatt mina vänner

Gammal bild på Charlie, han har verkligen blivit större den där plutten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar