torsdag 16 augusti 2012





Heej. Hur mår ni? Jag mår bra..;)
Senaste veckan har rullat på som vanligt.. I måndags tränade jag sen hängde jag med min kompis  Jonna... Trevligt! I tisdags så hängde jag med Petra Lily och killarna, Petra bakade även Banana bread som är en favvis här nere i Australien, love it!  På kvällen blev det innebadny med grabbarna.. Onsdags var jag hemma med Charlie, lekte med Tassi vid stranden. Och idag har jag och Freddan passat Lily och Tassi så Petra och Anthony kunde äta en barnfri lunch.. Super fint väder har det vart också, så härligt!

Lite nyheter är att Fredrik vart och pratat med min grannes kompis och kanske ska flytta in dit och jobba. De bor tydligen i ett mega stort hus med hiss och pool och grejer, hoppas det går i lås för det skulle verkligen vara kanon bra. Vi ska träffa dom tillsammans imorgon och prata igen, så får vi se vad som händer.

Nu är jag dödstrött, måste  sova så jag är pigg imorgon då min ensamma helg med killarna börjar. Kolmmer nog bli bra! Imrogon har vi bjudit hit Fredrik och Henkan på Tacos. Mys

Krram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar