onsdag 1 augusti 2012

Hallå.
Hoppas allt är bra med er, här är det kanoners.

Liten update:
I måndags var jag och Tom på skateboard lessions, fick kommentaren av hans lärare att det är ingen idee eller "no point" att komma dit om Tom inte övar hemma på läxorna.. haha stackars lilla Tom hade inte övat tillräckligt.. Han blev helt knäckt när hans ärliga lärare var så hård mot han, han är ju trots allt bara fem år.. Nästa måndag återgår vi till tennis igen..

Igår var jag och shoppa lite på dagen med Katie, på kvällen var det innebandy och brorsan och micke hängde med! Manly daily (tidningen) var där och tog bilder, vi körde i flera timmar, hela tiden "last game" så kör man 43 till.

Idag har jag vart hemma med Charlie, vi har åkt färja, gått runt i City, lekt i lekparker, ätit, och hämtat Tom. På kvällen har jag vart över och passat grannen.

Imorgon kväll ska jag jag vara barnvakt åt Andreas barn igen, en kompis till Petra. Sen är det äntligen helg. Ska bli så skönt :)

puss o kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar