onsdag 29 augusti 2012

Godkväll.

Precis nattat killarna och tagit mig en dusch..Nick är i HongKong och Julie jobbar/tränar, så är ensam hemma med killarna idag. Vi har ätit tacos och stannat uppe senare än vanligt, en hel kvart.. Tom trodde att han var uppe super-duper länge så han var så nöjd när han somna in.

Imorgon ska jag till skolan sen träna med min PT innan jag hämtar upp Tom.  Sen är det hElG, woho!

Godnatt

Fredrik News:
Han flyttade in hos familjen idag och allting har gått bra. Hos han serverades det Tyska potatisbullar med bröd i? Så förklarade Fredrik det, lät intressant men han var nöjd och belåten så det var ju en himla tur! Nu ligger han säkert i sin stora säng i sitt stora hus och tittar på sin stora TV, ellt något i den stilen.. Jag ska iallafall sova nu, i min lilla lägenhet.

Godnatt igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar