söndag 5 augusti 2012

Tjoho.
Slänger in en snabbt litet inlägg innan bedtime..
Helgen har vart super, heldag i city sen middag hos Jonna i Edgecliff. Mötte upp lite vänner och drack vin innan jag åkte hem. Idag har jag vart i Warringah mall och köpt present till Julie och shoppat lite med Joss.. Sen påvägen hem gick jag hem till Petra och spenderade hela eftermiddagen där, tevligt som alltid ;) . Skypade med mamma & pappa också och kan inte förstå att det bara är fyra månader tills dom kommer? Galet..  Vad hände med tiden.. Längtar:)

Imorgon är det måndag, ny vecka... Ska lämna Tom sen gå och prata med min skola så jag kan börja där någongång, har liksom skjutit på det i ungefär en månad.

Resterande vecka ser ut som sådan:
tisdag: floorball
onsdag: hemma med Charlie, passa grannen
Tordag: Följa med P till Liams skola
Fredag: Träffa Saris
Lördag + Söndag : Hjälpa Nick med killarna eftersom Julie åker till NZ.

Helgen efter ska jag vara hemma med killarna hela helgen ensam för föräldrana åker på semester, och helgen efter det ska Yohanna ha sin 20årspartajj.. Skoj!!

Puss godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar