torsdag 23 augusti 2012

Hejsan. Idag följde jag och Freddan med min granne till Fs nya hus, han flyttar in nästa onsdag. Hur bra är inte det? Det är ju inte en liten skrubb han ska bo i heller, herregud.. Så himla fint.. Vet ni? Jag smyg tog lite bilder som jag ska visa er sen..

Idag känner jag mig förövrigt pank som en kyrkråtta. Alla mina sparpengar betalade jag till min skola som jag börjar på på måndag.. Ska bli kul men jag är såå pank nu.. Tog til loch med ut lite pengar från mitt svenska konto så jag skulle ha råd, första gången jag använder mina svenska pengar men men, känns bra att jag lägger det på skola och inte kläder som jag vart nära på att göra så många gånger.

Måste dock nalla mer på mitt svenska konto  imorgon, för på lördag åker vi till Canberra och spelar innebamdy! Ska bli så kul :) Jag ska åka med ett tjejlag från Sydney men Henkan och Fredrik åker med Northern beaches så vi kommer åka tillsammans dit och även äta middag allesammans på lördagskväll. Länge sen man hade cup och spelade tre matcher per dag, undra hur det kommer gå ;)

Imorgon ska jag gå en prommenad till Manly (kommer ha dödlig träningsverk efter PTpasset idag) Sen ska jag gå och lämna en tröja hos Fredrik och Henkan sen gå ner till stranden. Vi har lovat varandra att vi ska bada, så vi får se hur det blir med den saken...

Nu måste jag laga middag till ungarna som kommer hem från Rugbyn snart, men slänger in ett inlägg senare med bilder från Fredriks hus.. KRaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar