måndag 27 augusti 2012

Canberra

Hejsan!
Börjar känna mig som människa igen efter att haft en spagetti-kropp. Helgen i Canberra var kul men kroppen överlevde knappt. Vi hade en avbytare varje match vilket betydde att man fick spela nästan en hel match utan att byta, vilket satte sina spår. I vilket fall gillar jag att vara på cup och hänga i hallen hela dagar. På kvällen gick alla lag från Sydney till en pub och käka middag och drack öl!

Jag spelade inte med mitt lag (northern beaches) men det gjorde Fredrik och henkan, de åkte ut på straffar i semifinalen. Jag spelade med ett tjejlag och vi vann tjej-turneringen. Dock kändes det som att allt gick i slow motion och det var inte alls lika roligt som att spela med grabbarna.

I Canberra krylla det av kängurus, utanför vårt hotell hoppade det runt några, en i mitt lag krockade med en olycklig en, och på bilresorna såg vi både levande och icke levande vid vägkanten.

Helgen vart iallafall lyckad och efter en lång bilresa hem var det så skönt att få komma hem och sova i sin egna säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar