tisdag 14 februari 2012

Floorball

Gaaah aldrig vart såhär skönt att lägga sig i sängen, har bokstavligen talat ont i heela kroppen.. Känner mig gammal, haha... Dock känner jag mig inte alls så gammal om man tänker medelåldern idag på träningen, då jag var yngst..

Var jätte roligt att träna och alla i laget var super sköna! Däremot så var det super jobbigt.. Körde turnering sista timmen med 4 minuters byte och man hade alltid dubbelmöte så 8 minuter nonstop!!!! Är van med typ 1 minuts byte så det var jobbigt ;)

I laget var det två svenska killar, några killar från Tjeckien och nån från Schweiz sen resten från aussi.. Förutom jag så var det bara en tjej till..

Efter träningen så skjutsade en av de svenska killarna hem mig.. Han bor i manly så det var himla snällt av honom!

Jaja nu ska jag sova på en gång!!! Skönt.. Godnattt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar