onsdag 15 februari 2012

Love life

Kan ju bo hos världens snällaste!!!
Julie kom nyss hem med massa sushi till oss, mums!! När barnen somnade satt vi uppe i två timmar och åt och pratade om allt.. Känns verkligen så bra och är så glad över att jag kommit till en sån toppen familj!

Nick är i Hongkong och jobbar hela veckan så jag får dubbelt betalt denna vecka (as nice) och får spendera mer tid med två underbara killar, klagar inte!

Imorgon ska Charlie va på dagis, så jag ska ta bussen med tom till skolan sen försöka springa hela vägen hem , kommer säkert stanna och ta bussen halvvägs ;) sen ska jag hoppa ner i poolen och hänga där hela dagen tills det är dags att hämta tom igen, jobbig dag!!!! Juste erbjöd mig just att gå och handla så blir att kämpa mig till affären också ;)

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar