onsdag 29 februari 2012

godnatt och godmorgon

Är på lite depp-humör just nu, inte för att jag mår dåligt utan för att våran granne går igenom en rad jobbiga grejer just nu. Har nyss vart där och pratat med henne, hon har en väldigt jobbig period med skilsmässa och mitt i allt blir hennes pappa jätte sjuk... Tycker så synd om henne för hon har alltid vart så snäll och glad så hon förtjänar verkligen inte allt det här..  Hoppas det ordnar upp sig.. :(

Jaja, dagarna går så fort.. Känns som man inte hinner göra något.. Idag har det vart full fart hit och dit så nu ligger jag utslagen i sängen.. Imorgon blir en lugn dag.. Har bestämt sushi-lunch med Niclas så det ser jag fram emot. Har verkligen blivit ett riktigt sushifreak här, i Sverige åt jag alltid samma sorter men här finns det verkligen hur mycket som helst att välja  på så det blir nästan lite jobbigt när man måste bestämma sig, kan ju inte äta allt liksom.. ;)

Godnatt, sov så gott...
 Godmorgon , ha en bra dag (tillägnat till mina svenska läsare).. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar