fredag 17 februari 2012

floorball

Nu har jag blivit medlem i Northern beaches floorball team, en i laget som heter Michael har fixat allt åt mig så nu återstår bara att betala in 50 $ imorgon innan matchen.. Det är medlemsavgiften, tror även att det är en träningsavgift men jag kanske inte behövde betala den eftersom det bara är tre matcher kvar..

Imorgon kommer en i laget och hämtar upp mig, blir värsta omvägen och jag erbjöd mig att ta buss till Manly men istället blir man upphämtad utanför dörren,verkligen jätte snällt!!! Är lite nervös eftersom att det är massa gubbar i laget ;), tur att det är några unga och en till tjej iaf=) Michael skrev nyss att jag skulle förbereda mig på en tuff match imorgon för sist förlora dom, men hoppas på vinst imorgon!
Hittade en bild från hemsidan på några av gubbarna laget, haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar