lördag 11 februari 2012

söndag

Hej på er!
Här är kl halv sju på söndagskvällen och dagen har rusat iväg..
Började med att jag vaknade upp kvart i sju, av mig själv denna gång (?), och åt frukost med pojkarna. Vid halv nio gav jag mig ut på en löprunda som kan va det jobbigaste jag gjort, DÖ-varmt var det och jag är väl kanske inte i min bästa form just nu heller... När jag väl var hemma och bara ville byta om till bikini och gå och bada så hade familjen åkt iväg på simmlektioner och jag hade inte tagit med mig min nyckel...smart... Gick istället till affären och köpte masssssa mango, melon och jordgubbar .. Sen gick jag över till grannen och hängde där tills familjen kom hem.....

Duschade och skärde upp all frukt sen mötte jag upp yohanna i Manly.och när vi ÄNTLIGEN la oss på stranden i det sköna vädret så tog det 30 min innan det börja spö-regna... yeeeeees.. Så vi gick lite i affärer och satte oss på ett fik..

Nick kom och hämtade mig vid fem och vi åkte hem och åt spaghetti och köttfärsås, mums!!!


p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar