fredag 17 februari 2012

Precis kommit hem, har hängt med Yohanna, Angelica och Fredrik..
Angelica och Fredrik landade igår i Sydney efter att ha rest runt två veckor i new Zeeland. Var så kul att träffa dom:) vi möttes upp vid cq, och gick till en restaurang vid oprah house, jätte mysigt! Satt och prata länge och åt lite mat...
Upptäckte dock att jag glömt min mobil på färjan så jag ringer den från yohannas och då svarar en kille som jobbar på färjan och min mobil var Påväg på en liten tripp till manly.. Så efter en timme när min mobil rest klart fick jag tillbaka den igen, sån tur!! Sen några timmar senare när jag gick på färjan hem var det samma kille som hade hittat min mobil så han säger "put your phone in your bag this time" hehe då skämdes jag. Sen satte han sig brevid mig och prata hela resan om hur han tyckte jag och mina kompisar skulle följa med han ut ikväll, men icke det inte.. För imorgon blir det match! Haha dör lite av nervositet...

Men men.. Har iaf vart en jätte bra dag på stranden, sen med fina vänner! Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar