tisdag 21 februari 2012

Roligheter

Hej!
Har massor av roligheter att berätta..
Börjar med att träningen gick bra, var ensam tjej idag men det var super kul:) körde lite konstiga övningar först.. Typ som att målvakten kastade ut en boll jätte hårt till andra sidan planen, då skulle man springa och hämta den sen skjuta där ifrån? Haha men det var roligt...

En annan sak som jag i och för sig inte vet om den är rolig, är att Julie anmält mig och tom på skateboard-skola! Haha..
Man brukar se ett led med kids åka runt efter en ledare i manly med hjälm och skydd.. Tom vill verkligen lära sig och Julie tyckte det skulle vara kul för mig också.. Haha ja ja.. Det blir nog bra!

Vi har även en till resa in planerad, förutom fiji, flyger vi till queensland i juli.. Dock har vi inte bokat flygen än för Julie tycker jag ska stanna kvar ensam och "turista" i en vecka innan jag flyger hem igen.. Låter kul! Vi skulle prata mer om det imorgon..

Och den sista roliga saken är att jag ska äta semla imorgon, men det vet ni ju redan;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar