måndag 26 mars 2012

Hemma

Ligger i soffan och försöker sova efter en rolig och välbehövlig helg! Trivs så bra i bondi hos y&s. Men samtidigt himla skönt att komma "hem"..
Ska bli skönt imorgon när jag får tillbaka mitt rum!

Yohanna och jag åt en jätte god frukost idag, pannkakor med yoghurt och bär, mums! Sen tog jag bussen hem och umgicks med nick och hans pappa, verkligen snälla och roliga.. Efter ett tag kom Charlie och tom hem, saknat dom faktiskt och fick en stor kram, Charlie hade på sig sin "crew Sweden" tröja som han fått av mamma!!

Julie har bokat resa till cairns nu den första juli, och har sagt att jag får ta med mig en kompis som dom också betalar för! Hoppas det går igenom för det skulle vara jätte roligt!

Ska sova nu så jag orkar gå upp imorgon, har ju vart lite bortskämd i bondi., hoppas ni har haft en bra helg i Sverige! Puss

1 kommentar: