måndag 19 mars 2012

my day

Inte hunnit bloggat idag, förstår att mina trogna läsare tyckt det var jobbigt ( tänker på er mamma och....hms pappa) men men dagen har iallafall svischat förbi, som många andra dagar här på andra sidan jorden.
Dagen började med att jag gick upp och åt min vardagliga havregrynsfrukost, denna morgon hade jag dessutom lite lingonsylt i som pricket över i:t. Efter det gjorde jag frukost nr.2 till killarna, lunchlådor, och lite hushållsysslor som den husmor jag är... Efter det åkte jag och lämnade Tom i skolan och sen raka vägen till gymmet. Cyklade i 40 minuter och körde lite styrka i 30 min sen begav jag mig först till affärn och handlade lite sen hem för en dusch innan jag mötte upp Niclas. Han är nu tillbaka i Manly och imorgon ska vi kolla på en lägenhetsvisning så hoppas att han har lite tur och får den..
Hur som helst kom han hem till mig och vi gick till Dee Why centrum och åt lunch, sen till Manly och kolla på hans hostel och lite sånt där, sen hämtade jag Tom och åkte hem igen...

Nu ikväll har vi spelat fotboll, rugby och floorball så nu sitter jag i soffan och andas ut medan killarna ligger i sängen och sussar sött. Nick lagade jätte god köttfärssås som vi ätit till middag idag, uppskattar deras hemlagda mat väldigt mycket eftersom vi ofta äter take away här hemma...

Det var en liten kort sammanfattnig av min otroligt händelserika dag.. 
Har tyvärr inga nya bilder att visa er så det blir en gammal från flygresan hit!!
Höres / Godnatt
Puss

1 kommentar:

  1. Här är en till trogen läsare. Jacob och jag går in och jag läser och kollar bilder tillsammans
    varje morgon.
    Hoppas du har det jättemysigt och bra och hälsa resten av släkten när du ser dem.
    kram

    SvaraRadera