fredag 16 mars 2012

St Patrick's day

Hej och hå!
Matchen imorse var inte alls kul, mycker roligare på tisdagar då man tränar med bättre spelare.. På matcherna är det massa randoms som man inte vet vart dom kommer ifrån, det är inte direkt så att man måste träna för att få en plats i laget utan alla kommer och går som dom vill. ´Därför är det roligare på tisdagar när det bara är Northen beaches folk och de flesta är duktiga och spelar i herr laget här..
Visade sig dock att en från mitt lag är tränare för Manlys rugby team så har blivit bjuden på att kolla deras matcher, ska tydligen vara ett måste när man är här, så det ska bli kul hoppas jag =) ..

Idag är det St Patrick's day här, vilket är Irrlands national dag, och Aussisarna firar den här..Tydligen är traditionen att alla ska ha gröna kläder och om man ser någon som inte har det är man tilllåten att nypa den, haha.. Jag håller mig nog inne eftersom jag inte har några gröna kläder, känns ju knasigt om folk springer och nyper mig!

Ska bara vara hemma ikväll och ta det lugnt, Julie och Nick är bjudna på 40 års fest så jag sa att dom kunde gå så kan jag va hemma med kidsen, så blir nog en kväll framför tv:n me popcorn..

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar