onsdag 28 mars 2012

Tjoooho!
Vilket fint väder det har vart idag! Sulle tippa på 30 grader, vilket jag tycker är helt okej med tanke på att vi snart går in i höstmånad nr.2.
Körde ett hårt gympass imorse, gick en långprommis, åt lunch och duscha.. Sen köpte jag en latte och satte mig i solen en liten stund innan jag hämtade Tom.  Första han sa när han såg mig vid skolan var "Rugby day toooday!!!" och typ världens största smiiile.. Så vi åkte hem, gjorde hans läxa, åt middag, sen kom Nick och hämta han och nu är dom på  träning.. Känns lite tomt här hemma men snart kommer Julie och Charlie hem..

Imorgon är det helg<3.. Ska vara barnvakt imorgon åt Julies systers barn, ska visa er en bild på deras ballkong då, den är ENORM.. Större än hela vår lägenhet här.. Blir inte så jobbig eftersom att jag ska dit vid 18.00 och vid 18.30 ska han sova.. Så blir en lugn kväll framför tvn skulle jag tro.. Kanske lika bra för på lördag är det final, woho..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar