måndag 5 mars 2012

Spindel :(

Äckligaste saken hände imorse..
När jag och Tom gick till bussen gick vi under ett träd och jag råkade gå genom en spindeltråd..
Sen på bussen känner jag något på ryggen men trodde det bara var mitt hår eller linne.
När vi gått av bussen och går mot Toms skola känner jag att någon slår mig på ryggen, så kollar jag bak och då står det en gubbe där och sa att jag hade en spindel på ryggen, sen kollar jag ner på marken då är spindelkroppen typ lika stor som en femkrona och med långa äckliga ben, USCHHHH!!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag ser att ni använder bilden som jag har tagit på en spindel, utan att först fråga mig om lov. Det är upphovsrättsbrott. Ni får gärna fortsätta använda min bild, men då vill jag att ni gör en källhänvisning med länk till min sida http://www.jenst.se/2009/05/10/okand-spindel-i-boden/.

    Med vänlig hälsning
    Jens Törnell - Fotograf till spindeln

    SvaraRadera