söndag 4 mars 2012

Man blir så glad när man får så fina hälsningar.. Saknar verkligen er där hemma! Men jag vet att när jag kommer hem så kommer det kännas som att jag vart borta i en vecka och allt kommer bli som förut på nolltid..

"Hej finaste Maria!

Jag saknar dig så mycket här hemma. Igår när jag och Lotta åkte till matchen spelades en låt som du och jag dansade till på lagfesten hemma hos dig, och då började vi prata jättemycket om dig. Du saknas i innebandyn, för du är en av de allra bästa, vår poängdrottning. Din glädje, ditt skratt, ditt leende.
Du saknas som vän. Att festa med dig, prata med dig om allt, skratta tillsammans med dig. Du är så jävla bra.

Jag vill inte få dig att börja längta hem ännu mer men du ska verkligen veta att du är saknad. Trodde inte det skulle bli så jobbigt men det är det. Tårögd.

Lotta säger hela tiden "Maria måste komma hem i sommar, fatta vad vi alla kan hitta på tillsammans. Dra och grilla vid någon sjö, ha hemmafester, bada" allt.

Jag är så himla glad att du trivs och mår bra där borta. Det är du verkligen värd. Jag förstår om familjen du är hos är nöjd med dig. Du är så jävla stark, en riktig kämpe, jag ser upp till dig. Att du klarat av detta.

<3333333333333333333333333333333"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar