torsdag 29 mars 2012

Tjenixen!
Sitter här och äter godis.. Fick ett paket idag igen, dock inte till mig denna gång  men eftersom Niclas har åkt hem så sa han att jag fick det, hehe.. Det var från hans mamma som skickat godis, snus och en sladd. Nice!!!!

Idag har jag hängt i Manly.. Först åkte jag Charlie och Julie till Toms skola och kollade på när Tom dansade med sin klass, sen skulle Julie hjälpa till i hans skola så jag och Challe gick en strandprommenad och lekte lite i en park, sen kom Julie och hämtade han och jag gick på två skol-möten. Har med hjälp av Julie hittat tre bra skolor i Manly som verkar vara det tre pouläraste också. En går bort för den verkar tråkig och så måste man gå hela dagar, vilket inte passar mitt schema.. Så två skolor kvar som verkar vara lika varandra. Var där idag och fick information och rundvisning. Verkar vara jätte bra lärare och det är fina lokaler. Första dagen gör man ett "test" som visar vart man ligger sen blir man placerad i en klass utefter det. Det som är lite roligt är att man inte bara sitter bakom skolbänken utan man gör även roliga saker tillsammans med klassen, som tex lär sig surfa, beach volleyboll och BBQ-kvällar. Låter kanon bra!
Efter det mötte jag upp Julie och Charlie och åt lunch, sen har vi gått igenom lite om skolorna och jämfört priser och lite sånt..

Nästa helg ska jag till Bondi och fira svensk påsk med dessa söta tjejer, plus flera!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar