söndag 24 juni 2012

Äntligen....

Känner man sig som en människa igen..

I lördags efter middagen däckade jag i sängen, vaknade vid tolv och frös som en galning!!  Brukar alltid göra det precis innan jag får feber så visste vad som var påväg att hända... Sov jätte dåligt hela natten och vaknade hela tiden antingen jätte varm eller iskall.
Hela söndagen sov jag bort.. och mådde skit!! usch hatar att vara sjuk, känner mig som världens minsta i världen.. Fredrik, Yohanna och Sara har också kännt/känner sig dåliga och hela min familj har vart sjuk, så det var ju inte en jätte överaskning direkt...
På kvällen åt jag en massa mediciner, är lite skeptisk till allt Julie lurar i mig men ville verkligen bli bättre.. I morse känndes allt mycket bättre som tur var, och jag gick upp och fixade allt i vanlig ordning.. Skönt att killarna äntligen är tillbaka till dagis och skola!

Nu har jag precis kommit hem efter att lämnat Tom och  har börjat tvätta de STORA berget från helgen.. Blir en lugn dag, hade planerat att gå på ett jätte roligt pass på gymmet men det får vänta tills jag mår helt bra igen..

Hoppas ni haft en bra midsommarhelg där hemma ! Puss och kram

Nästa vecka drar vi på en skön och efterlängtad semester! Härligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar