tisdag 12 juni 2012

Hallå.
Lever ni?

Charlie slocknade precis i soffan så tänkte skriva av mig lite.
Vi har precis vart ute på lite äventyr, lämnade Tom sen mötte vi upp en kompis till mig och hennes aupair barn, och lekte lite.. Efter ett tag gick vi och köpte kaffe sen tog vi en promenad hem.. Stannade dock till vid en annan park på vägen och lekte lite till. Tog nästan 2h att komma hem ;).

Imorgon ska jag fika med Maries kompis som också är aupair här. Sen ska jag och Fredrik gå på en lägenhetsvisning (granne med mig) perfekt! Ska bli spännande :) .
Vi ska även gå förbi Anthony och hämta nyckel och säga hejdå till han och Liam som åker till Europa.

Nästa helg är det midsommar också, då jäklar ska det firas. Blir femkamp och svensk mat i en park (om vädret tilllåter), kommer bli grymt!

Nu ska jag  fixa lite senlunch sen åker vi och hämtar Tom , ikäll ska jag passa grannen, och äta  middag där med grannens syster, blir lasange, mums ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar